Spillage Village, JID, EARTHGANG - Baptize [Official Music Video]

Հրապարակվել է 10 Սեպ % Yթ.-ին
Դիտումներ 3 491 006
295

Spillage Village, JID, EARTHGANG - Baptize [Official Music Video]
Spillage Village's new album 'Spilligion' out now: smarturl.it/Spilligion
Follow Spillage Village:
www.spilligion.com
spillagevillage
spillagevillage
spillagevillage
#SpillageVillage #Spilligion #Baptize #EarthGang #JID #JurdanBryant #Mereba #HollywoodJB

Spillage Village
Մեկնաբանություններ  
  • Nishy A

    Nishy A

    Օր առաջ

    🖤🖤🖤🧊

  • Kawã Oliveira

    Kawã Oliveira

    2 օր առաջ

    BRAZILIAN

  • Tony Tone

    Tony Tone

    2 օր առաջ

    If Underrated was in human form

  • Z. Hunt

    Z. Hunt

    3 օր առաջ

    But....this is kinda a weak ass song.

  • Gabriel Machado

    Gabriel Machado

    3 օր առաջ

    JID been seeing one piece, with those alabasta bars

  • Mkhululi Afrika

    Mkhululi Afrika

    3 օր առաջ

    Dreamville doesn't do regular shit...Everything world class

  • C S

    C S

    3 օր առաջ

    Everyone knows Jesus hangs ith the hoes, kilers, and the criminals!

  • spiruandy

    spiruandy

    4 օր առաջ

    Respect from Romania! 🔥🔥🔥

  • ResinLip B Face

    ResinLip B Face

    4 օր առաջ

    "throw a stone like David, I got that Tom Brady arm"

  • M.I.G

    M.I.G

    6 օր առաջ

    Made in his image. I heard he works in mysterious ways 🔥🔥

  • M.I.G

    M.I.G

    6 օր առաջ

    Fighting for freedom. Aint nomore asking 🔥🔥🔥🇳🇦🇳🇦

  • M.I.G

    M.I.G

    6 օր առաջ

    🔥🔥🔥

  • Sam Hooper

    Sam Hooper

    7 օր առաջ

    So much more meaningful than god worship go voodoos

  • Sam Hooper

    Sam Hooper

    7 օր առաջ

    Material possessions be way better than my queen

  • Sam Hooper

    Sam Hooper

    7 օր առաջ

    The women get so respected yo

  • Sam Hooper

    Sam Hooper

    7 օր առաջ

    Why do they get to proclam but we cant say it

  • AK Harrison

    AK Harrison

    9 օր առաջ

    Yo momma lied to you

  • Shea Buttah

    Shea Buttah

    9 օր առաջ

    2:36 I just laughed so hard bro 😆

  • Michèle Rebai

    Michèle Rebai

    9 օր առաջ

    How subversive !I dont get every word but the drama is here !

  • Indigenous Aboriginal Niiji

    Indigenous Aboriginal Niiji

    10 օր առաջ

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Monde Makalima

    Monde Makalima

    11 օր առաջ

    "We out in Joburrrg" 🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦

  • tomthekidd 427

    tomthekidd 427

    11 օր առաջ

    JID's verse is like playing video games with friends while it's raining outside

  • felix martinez-kanosh

    felix martinez-kanosh

    12 օր առաջ

    Everyone listen to Smino Summer Salt 👀

  • sqeezyyy

    sqeezyyy

    12 օր առաջ

    Rapping for Jesus, Part 2

  • Glow Ghost

    Glow Ghost

    12 օր առաջ

    I literally want to cry about this. I'm so hurt. Y'all have had enough time to shine. Let the people who actually enjoy church back in and get out of the sanctuary with this!!!

    • wav 'ee

      wav 'ee

      12 օր առաջ

      Girl 😂😂😑😑

  • Glow Ghost

    Glow Ghost

    12 օր առաջ

    BLASPHEMY!!!!!!!!!!!!!!!!! THIS HURTS MY HEART!!!

  • All Underground

    All Underground

    13 օր առաջ

    the sample is amharic anguage. it says 'temognehu' which means ' i was fooled' . and the crazy thing is it goes very well with the concept and the idea or the track

  • Qusai Basha

    Qusai Basha

    14 օր առաջ

    3:12

  • Isiah Parker

    Isiah Parker

    14 օր առաջ

    Beat dumb 🔥 🔥

  • ShanTrillist

    ShanTrillist

    15 օր առաջ

    Everyday hitter..so0 beautiful🌴

  • NHATY BLOOM

    NHATY BLOOM

    15 օր առաջ

    I hear Tilahun gesese sound on this music 🤔🤔🤔

  • John Britt jr

    John Britt jr

    16 օր առաջ

    I hope they stay real in not switch up we need these

  • MoonWolfJN

    MoonWolfJN

    17 օր առաջ

    Doc Dot 🔥🔥

  • Demetri Rivers

    Demetri Rivers

    17 օր առաջ

    Favorite new lyrical rappers Kendrick lamar

  • Jake Fruechting

    Jake Fruechting

    17 օր առաջ

    I outta be slapped in the mouth for just now hearing this heat

  • Dan Cooper

    Dan Cooper

    17 օր առաջ

    The beat is af tho🔥🔥🔥🔥

  • Hamiisii M.

    Hamiisii M.

    20 օր առաջ

    ok but the ladies fine as hell

  • Tshepo Diale

    Tshepo Diale

    20 օր առաջ

    J.I.D !!!!!

  • harpreet s

    harpreet s

    21 օր առաջ

    🔥

  • Ekram Endris

    Ekram Endris

    22 օր առաջ

    ለ ጥሌ ሲል የመጣ ✌️🙏👍

  • SupahMarioStyle

    SupahMarioStyle

    22 օր առաջ

    The Pirates of East Atlanta

  • Jonathan Valenzuela

    Jonathan Valenzuela

    23 օր առաջ

    Real is back finally!!

  • Drew Jordan

    Drew Jordan

    25 օր առաջ

    Too fucking dope

  • Eric Thomas

    Eric Thomas

    25 օր առաջ

    This joint is 🔥!

  • Brandino K123

    Brandino K123

    26 օր առաջ

    This album got me through 2020

  • Nathan Dravis

    Nathan Dravis

    27 օր առաջ

    Dot absolutely crushed that verse

  • sophovideos

    sophovideos

    27 օր առաջ

    Ya'll getting sued for sampling the great Ethiopian King of music Tilahun Gessesse. I hope ya'll pay the family. This song slaps tho. I ain't mad at this.

  • BIG-WhoShotYa

    BIG-WhoShotYa

    28 օր առաջ

    loving the original way more than the Remix. but both dope asf at the end of the day!!!!!

  • Keda Moo

    Keda Moo

    28 օր առաջ

    I just got put on a day and I'm not sleeping I got My eyes wide Open my son name is Azariah I let him hear he heard right off the back with the guy was talking about and he's 11 end of days we as people have to learn to be still and listen 🙏🙏

  • Serotonin Experience

    Serotonin Experience

    28 օր առաջ

    Man this song is a masterpiece, Doctor Dot's verse was absolute fire, JID can't do wrong as always!

  • Jesse Yslas

    Jesse Yslas

    28 օր առաջ

    Bruh you can't speak about God and spit nasty. Just can't be both yo

  • Tenacious_t Bump

    Tenacious_t Bump

    Ամիս առաջ

    Jid bruhh ❤️

  • YabuD official

    YabuD official

    Ամիս առաջ

    The credit was supposed to be for the ethiopian legend tilahun gesese

  • Bishop TDude

    Bishop TDude

    Ամիս առաջ

    Jid is straight fye

  • DankoleClouds

    DankoleClouds

    Ամիս առաջ

    I can't help but appreciate the good trigger discipline at the end every time I come back and watch it. You love to see it.

  • A. T.

    A. T.

    Ամիս առաջ

    This should been like 60 mil

  • Chanel Ebanks

    Chanel Ebanks

    Ամիս առաջ

    I love the selection of women ! Beautiful brown queens!

  • Zach Helm

    Zach Helm

    Ամիս առաջ

    jid taking that money gets me every time i love him

  • MYSTIC GUY

    MYSTIC GUY

    Ամիս առաջ

    see how far they've come and how high on a level they are specifically these three spillage village members, the remix had some of the best lyricists of this new gen and not a single verse comes close to one of these three

  • Alan Lopez

    Alan Lopez

    Ամիս առաջ

    I just realized that Gallant sings some vocals at the end of the track

  • Gabriel Ngunjiri

    Gabriel Ngunjiri

    Ամիս առաջ

    Legendary s**t f right'ere

  • Kaleab Wasie

    Kaleab Wasie

    Ամիս առաջ

    The hook is from an Ethiopian legend Tilahun Gesese y'all are fire and real but y'all should give him some credit

  • Lipalesa Monchusi

    Lipalesa Monchusi

    Ամիս առաջ

    Did I just hear "we out in Joburg"???

  • bad boy so? m

    bad boy so? m

    Ամիս առաջ

    Murder in my mind man

  • kidi amedie

    kidi amedie

    Ամիս առաջ

    Is that amharic in the background?

  • Birhan Legese

    Birhan Legese

    Ամիս առաջ

    Anyone from Ethiopia here
    .
    .
    .
    OK jus only me😏

  • Ethio Oldies with lyrics

    Ethio Oldies with lyrics

    Ամիս առաջ

    give some credit to Tilahun Gessesse !
    Dump fake artist

  • Patrick Ellemberg

    Patrick Ellemberg

    Ամիս առաջ

    JiD too Much TALENT

    • Ali

      Ali

      Ամիս առաջ

      fr

  • Patrick Ellemberg

    Patrick Ellemberg

    Ամիս առաջ

    Fist Time today .. y nos Hum

  • Patrick Ellemberg

    Patrick Ellemberg

    Ամիս առաջ

    J.I.D next level.. nobody cant best GoD.. SOORRY 2 Pac

  • Patrick Ellemberg

    Patrick Ellemberg

    Ամիս առաջ

    J.i.D... Nevers see this shit ... Ever Nevers .. TU ES LE PLUS GRAND DES PLUS GRAND POÈTE ... A BELIVE IN GOD NOW WOWWWWWWWW tu es DIEU

  • Bella V

    Bella V

    Ամիս առաջ

    Did you pay for copyright ??buddy your background is from Ethiopia we already found out pay to the owner family before you get stand in front of court

  • Jerusalem Girma

    Jerusalem Girma

    Ամիս առաջ

    The song is nice but you have to give a credit to the bakground music owner Dr. Tilahun Gessese(Ethiopian)💚💛❤.

  • mikael tesh

    mikael tesh

    Ամիս առաջ

    Wait, was the sample from a Tilahun Gesese song?

  • Yonatan Hailu

    Yonatan Hailu

    Ամիս առաջ

    ET Tilahun love

  • Zemichael Abayneh

    Zemichael Abayneh

    Ամիս առաջ

    the sample tho

  • Mario KemP

    Mario KemP

    Ամիս առաջ

    Salve do brazaaaa!

  • Stay_Lucid

    Stay_Lucid

    Ամիս առաջ

    Johnny Venus is a gawdddd

  • Abdisa Legese

    Abdisa Legese

    Ամիս առաջ

    Never thought tilahun gessese is listened worldwide

  • Vincent Black

    Vincent Black

    Ամիս առաջ

    Woah, woah, woah, woah-woah
    Yeah, yeah, yeah, yeah
    Barack Obama lookin' at me
    What's up? What's up?
    I'm hirin' hands (Woo), inspirin fans
    I'm givin' out jobs, I'm sketching up plans
    Police they beat me, we storm the same streets
    We storm the same block, won't stop 'til we free
    Ain't think it was possible, 'til we accomplished it
    Now we accomplices, now we out poppin' shit
    I'm gettin' money, the kids gettin' money
    I'm droppin' racks and racks (And racks, and racks)
    In church on a Sunday
    I get it back to back, go to work on a Monday
    White on white tracksuit, 'cause you know who run it
    We was hungover, South Beach was too sunny (Yeah)
    We out in Joburg, no sleepers, we clubbin'
    Catch me out in Europe with my black skin
    Fightin' for freedom, my nigga, ain't no more askin'
    Judge ain't never forget him for when he was trappin' (No, no, no, no)
    In that pussy wet, like a dolphin
    Baby I'm a king, I'm a god, a thug
    My verses will live, if I die from slugs
    That shit is power, man, that shit is love
    No you cannot buy that from no fuckin' club
    I'ma baptize niggas, let's get baptized
    I'ma baptize niggas, let's get baptized
    'Bout to baptize niggas, let's get baptized (Yeah, ah)
    I'ma baptize niggas, let's get baptized
    Look
    She said it's cold inside that water, made her nipples hard
    That's that liquor talkin', sippin' Gin and readin' the book of Genesis
    Just before, in the beginnin' and, she had pride lies, deceit
    Blah-blah, sinnin' and shit
    Adam and Eve dumb ass, apple eatin' dumb ass
    Hit the gas and hit the gas
    At the Saks Fifth, with a religious sack to grab gifts
    How you get money and act as if poverty's past tense?
    We see bad shit happens, but what happens to bad shit?
    You need your ass whipped
    Friendship, missionary, Beulah Hill Baptist
    Not fit county doin' peyotes from a cactus (Yeah)
    Alabaster flows, out in Cali with some Calabasas hoes
    Hella bad, put your ass up on my nose
    With a sack of bud, I'm just a sack of bones
    Sacrificial Lamborghini, do the dash up on the road
    Throw a stone like David, I drop that Tom Brady on
    Man the navy gone, case the joint
    Case in point the pistol at yo' neighbor
    Look at yo' neighbor and say "Neighbor," uh
    "Stack up all yo' paper," uh
    "Pray for me, I say a prayer for you, be not forsaken", uh
    Jump in a lake, uh
    Let the water run over yo' face, we baptize people
    Now they breathtakin', nigga wait, I'm 'bout to
    Baptize niggas, let's get baptized
    I'ma baptize niggas, let's get baptized
    'Bout to baptize niggas, let's get baptized
    I'ma baptize niggas, let's get baptized
    I dare one of you punk motherfuckas (Uh-uh)
    Made a hit image (Okay)
    I even work in mysterious ways
    See I've been over my lyrical phase, I rather be potent
    Burnin' that bush like Moses
    Hood on my back like Cobras
    Eat the forbidden fruit, girl, it's a lot more I can show ya
    Kickin' that sinful shit, like "Yo", to let y'all think it over
    Fresh out the fire, up indigo, officer pull you over (Ooh)
    Killin' a nigga in cold blood, get him a Christmas bonus
    Wasn't until it went digital that you finally start takin' notice
    Now you wanna be delivered, huh?
    Guess who pullin' up the dinner, huh?
    Got me center-court like a Tyson punch for a million bucks
    Is it worth what you really givin' up?
    Got my heart broke by a Taurus
    Went and found a Gemini with a bigger butt
    And only God can judge, and that's only if He still give a fuck
    Water to wine, it started out fine
    But now it taste a little bitter, huh?
    Lotta these guys, just live in disguise
    I'm shinin' the light, the jig is up
    Everybody know Jesus hang with the hoes, killers and the criminals
    Go 'head tilt your head, babe, hold your breath for the ritual
    Ooh, ooh
    Ooh, ooh
    Oh Lord, oh Lord
    Lord, please
    Fall down on me, me, me (Oh, oh, oh, oh-oh)
    Lord, please
    Fall down on me, me, me, me
    Fall down on me
    Down, down
    Hey Hallelujah, hey Hallelujah
    Praise the Lord

  • Mossen

    Mossen

    Ամիս առաջ

    I ain’t gonna lie Doc’s verse slaps 🔥🔥🔥 but y’all still gotta give credit to the original singer Tilahun Gessesse. That’s right, Earthgang about to repeat that flow in a court room 😂 😂 where is my 🇪🇹 🇪🇹🇪🇹Gang now?
    Original song: https://www.youtube.com/watch?v=EdnAVFyIQEQ

  • YONATHAN ALEMAYEHU

    YONATHAN ALEMAYEHU

    Ամիս առաջ

    The sample is an Ethiopian musician (tillahun gesese) "temogehu" its lit

  • sofoniyas biruk

    sofoniyas biruk

    Ամիս առաջ

    wow
    .......... but u should have said it ........ ft tilahun gesese

  • Kalkidan L

    Kalkidan L

    Ամիս առաջ

    Y’all just ripped of Ethiopian🇪🇹 legend singer Dr. Tilahun Gessesse song as a background without permission and used it like it’s yours smh. Being creative doesn’t mean stealing someone work.

  • Min Ejigu

    Min Ejigu

    Ամիս առաջ

    Shame, you didn't recognize the background music singer the Ethiopian legendary Tilahun Gessesse.

  • Girmay Tekilay

    Girmay Tekilay

    Ամիս առաջ

    apologize for the song you sang here without permission

  • Maria luisa Videira

    Maria luisa Videira

    Ամիս առաջ

    gooddd songgg

  • Demerew Eyob

    Demerew Eyob

    Ամիս առաջ

    WOW

  • Michael Nega

    Michael Nega

    Ամիս առաջ

    You have sampled Tilahun Gessesse song without permission.You will get what you deserve.

  • Reena Tube

    Reena Tube

    Ամիս առաջ

    አዳሜ ከስንት ወር ቡሀላ ቲክቶክ ላይ ተለቆ አይተሽ እዚህ መተሽ ጓ አትበያ ሀይ ይዝፈኑበት ለጥልሽም ለነብሱ ተዝካር ነው ሚሆነው ኮሜንታችሁ ግን ሲያስቅ 😂😂እናንተን ብሎ ተቆርቋሪ ድንቄም መቆርቆር🤣🤣

  • Araka Imada Qatara

    Araka Imada Qatara

    Ամիս առաջ

    🌈🌈🌈✊🏾

  • amen BIRU

    amen BIRU

    Ամիս առաջ

    Without permission taking ethiopia music not ............even the music not work for this song too 👎

  • Meskerem Girma

    Meskerem Girma

    Ամիս առաջ

    it's ours ethiopia 🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹

  • The Creative

    The Creative

    Ամիս առաջ

    Pls give a Creadit for our Legend D/r Artist Tilahun Gessesse🇪🇹🇪🇹🇪🇹

  • Abby Asfaw

    Abby Asfaw

    Ամիս առաջ

    Did i hear Ethiopia’ s Tilahun Gessesse’s voice coming from the background? 🤪 original song is sitehed seketelat. At least give credit

  • Robel

    Robel

    Ամիս առաջ

    They sampled Telahun Gessesse, Mulatu Astatke – Sithed Siketelat #Ethiopia

  • Assier Tamrat

    Assier Tamrat

    Ամիս առաջ

    I'm here for Tilahun Gesese our Legend 🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹

  • amanuel e

    amanuel e

    Ամիս առաջ

    they did not get permission or pay for the hook in the back ground(Ethiopian language). Tilahun’s wife is ready to sue. good luck guys

    • noneya123

      noneya123

      Ամիս առաջ

      Aw shut up.

  • Kagisho Marame

    Kagisho Marame

    Ամիս առաջ

    Can we please have the Spillage Village tour in South Africa

  • Seifu Adem

    Seifu Adem

    Ամիս առաջ

    Who is here for ማሽቃበጥ after watching seifu መላጣስ interview?

    • Ethio Girl Tube

      Ethio Girl Tube

      Ամիս առաջ

      😆😆😆

    • Kim Chernet

      Kim Chernet

      Ամիս առաջ

      😂😂😂

    • TheFi123456

      TheFi123456

      Ամիս առաջ

      Guilty as charge 🤫

    • Frehiwot Fekadu

      Frehiwot Fekadu

      Ամիս առաջ

      😂😂